NzerekorePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

  • masa pelepasan:2024-03-18 17:36:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:462
  • Penerangan pantas:

    Nzerekore,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa

Kandungan artikel

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar,NzerekoreMaterial pengisihan pengubah jenis kering, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, lubang jarum penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

NzerekorePengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

BawkuBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

ejenKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan,NzerekorePengubah jenis kotak Eropah, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Sesetengah diikat dengan pita plastik,NzerekorePengubah kuasa 1200kva, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.


NzerekorePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan



Dalam kehidupan sehari-hari tertentu pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

penjual besarUntuk kebocoran yang telah berlaku, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

NzerekoreKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

NzerekoreMaklumat produk lain
  • Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

    Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

  • Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

    Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

  • AuerbargJembatan boarding tetap sederhanaPersekitaran aplikasi khas

    AuerbargJembatan boarding tetap sederhanaPersekitaran aplikasi khas

  • AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian

    AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian

  • AuerbargLif rumah tingkat duaApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

    AuerbargLif rumah tingkat duaApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

  • KishorganjSenarai harga pengubah 3150kvaApakah kandungan ujian tersebut

    KishorganjSenarai harga pengubah 3150kvaApakah kandungan ujian tersebut

  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • segera:Peringatan: Maklumat NzerekorePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan memberi anda NzerekorePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan oleh syarikat kami, perkhidmatan NzerekorePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NzerekorePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NzerekorePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan. NzerekorePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NzerekorePada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!